+ Follow or Dashboard
You are beautiful
Sunday, February 6, 2011 @ 2:17 AM | 0 Magic -_-

http://www.cute-smiley.com

 Kena sabotaj ?!

Salam readers.

Kenapa ekk bila kita berada kat tempat yang kita suka masa belalu begitu cepat?Tapi bila kita berada kat tempat yang kita tak suka,lambat je masa tu nak belalu.Dan aku rasa masa ni macam mensabotaj diri kita.Mungkinkah?blogger-mysweetden.blogspot.com Tentulah tak kan ?Itu cuma psikologi minda kita ajeKita tertipu dengan fikiran sendiri.Bila kita suka berada di sesuatu tempat tu,kita akan ada banyak perkara yang dapat dilakukan.Kita suka dengan orang yang berada di sekeliling kita.Kita selesa berada disitu mungkin dengan pelbagai faktor.


Older Post | Newer Post
Bonjour!

Visitors: 31 Sweet Blood
Welcome to my official blog!My Name is Anis Maisarah,just call Anis for sweet ^^ haha, i'm 12 years old.Ohh,UPSR akan datang ^^,my blog very simple because i'm so lazy to edit it,btw just follow my blo if you like! contact me here : |
Facebook

|

Entry Profile Links Them^^



Tagboard
Hello :D meet again !Nak Saya Follow? hoho Tengok lah :)Don't Say You just have done follow me but you not! :D, don't lying with me :)) Allah is always watching you LOVELY VISITORS~ :)


Older Post | Newer Post