+ Follow or Dashboard
You are beautiful
http://videokeman.com/rihanna/whats-my-name-rihanna-ft-drake/
Tuesday, December 28, 2010 @ 8:30 PM | 0 Magic -_-

w0iit...aq nk k0 ajar aq ckit p0m x leh kew???
aq nim bru blajar lahh...dlm bl0gger....cume aq x de mase aaa...nk tgk fb lg...tnk tgk bl0g..agy..
aq cume nk sruh k0 ajar je.....tu p0m susah kew?????
k0 tu kalu aq jupe  aq x nk kwn k0!!!....FAHAM!!!...
AQ BENCI K0.............


Older Post | Newer Post
Bonjour!

Visitors: 31 Sweet Blood
Welcome to my official blog!My Name is Anis Maisarah,just call Anis for sweet ^^ haha, i'm 12 years old.Ohh,UPSR akan datang ^^,my blog very simple because i'm so lazy to edit it,btw just follow my blo if you like! contact me here : |
Facebook

|

Entry Profile Links Them^^



Tagboard
Hello :D meet again !Nak Saya Follow? hoho Tengok lah :)Don't Say You just have done follow me but you not! :D, don't lying with me :)) Allah is always watching you LOVELY VISITORS~ :)


Older Post | Newer Post